საიტის გარეკლამება

როგორ გავაპიაროთ საიტი?

01

დასახეთ მიზნები

მნიშვნელოვანია ზუსტად განვსაზღვროთ მიზნები, რა მიზნით გსურთ საიტის გარეკლამება? მომხმარებლის რაოდენობის ზრდა, პროდუქციის გაყიდვა, სერვისის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება

საიტის გამართულობა

02

რაც არ უნდა მიზნები გქონდეთ, დაიწყეთ საიტის დარეკლამება მხოლოდ იმის შემდგომ, რაც დარწმუნდებით, იგი სრულიად გამართულია ტექნიკურად და ვიზუალურად.

სარეკლამო პლატფორმის შერჩევა

03

მნიშვნელოვანია სწორად შეირჩეს პლატფორმა, სადაც მოხდება თქვენი ვებ გვერდის გაპიარება:

ფეისბუქ რეკლამა?

რეკლამა გუგლში

თუ Email მარკეტინგი?

მიზნობრივი რეკლამა

04

პლატფორმის შერჩევის შემდგომ აუცილებელია სწორი ბიუჯეტირება და ეფექტური სარეკლამო კონტენტის შექმნა, რაც მიმართული იქნება მაქსიმალურად მიზნობრივი რეკლამის შექმნისაკენ.

შედეგების ანალიზი

05

მნიშვნელოვანია თავიდანვე გქონდეთ განსაზღვრული რეკლამის შედეგების მიღებისა და მათი ანალიზისთვის საჭირო ხელსაწყოები, რაც დაგეხმარებათ შეაფასოთ შედეგები.

კორექტირება

06

თქვენი რეკლამა არ იქნება იდეალური, ამიტომაც აუცილებლად დაგჭირდებათ მიღებული შედეგების მიხედვით შესაბამისი კორექტირებების განხორციელება.

საიტის დარეკლამება

ხშირად დასმული შეკითხვები

რეკლამის ფასი დამოკიდებულია:

თქვენს წინაშე არსებულ მიზნებზე

მარკეტინგული სტრატეგიაზე

შერჩეულ პლატფორმასა და სხვა დეტალებზე.

ჩვენი რჩევა არის მინიმუმ ორი მიმართულებით განახორციელოთ სარეკლამო აქტივობა:

  • Google-ის საძიებო სისტემა - შესაძლებელია, როგორც რეკლამის გაკეთება გუგლზე, ასევე SEO ოპტიმიზაციის მეშვეობით საიტის გაპიარება გუგლში.
  • Facebook რეკლამა -ერთ-ერთი უნივერსალური და ეფექტური გზა სწრაფი შედეგის მისაღებად

სწორი მარკეტინგული სტრატეგია საშუალებას მოგცემთ არსებითად გაზარდოთ თქვენი საიტის ვიზიტორების რაოდენობა, რაც პოტენციურად ნიშნავს გაყიდვების ზრდას, სათანადო საბაზრო პრინციპების გათვალისწინებით.