რეკლამა ინსტაგრამზე

რატომ არის რეკლამა ინსტაგრამზე ასეთი ეფექტური?

როგორ მუშაობს რეკლამა ინსტაგრამზე?

01

მარკეტინგული კვლევა

გამოიკვლიეთ თქვენი მიზნობრივი მომხმარებელი და კონკურენტები ინსტაგრამზე

სარეკლამო კონტენტი ინსტაგრამისთვის

02

შექმენით ინსტაგრამზე მორგებული ხარისხიანი კონტენტი

რეკლამის გაშვება ინსტაგრამზე

03

მიზნობრივი რეკლამის გაშვება Instagram-ზე.

რეკლამის მართვა

04

რეკლამის სწორი მართვა, მაქსიმალური შედეგების მისაღებად

შედეგების ანალიზი

05

ინსტაგრამ რეკლამის მნიშვნელოვანი ელემენტია ანალიტიკური ხელსაწყოების გამოყენება, შედეგების მაქსიმიზაციისთვის.

კორექტირება

06

შედეგების გაუმჯობესება შესაძლებელია ხარვეზების აღმოჩენითა და მათი გამოსწორების გზით.

რეკლამა ინსტაგრამზე

გსურთ მეტი ინფორმაციის მიღება? დაგვიკავშირდით და მიიღეთ უფასო კონსულტაცია.

რა უპირატესობები გააჩნია რეკლამას ინსტაგრამზე?

სხვადასხვა ფორმატის რეკლამა - ინსტაგრამზე შესაძლებელია სხვადასხვა ფორმატის და ტიპის რეკლამის განხორციელება, მათ შორის განსაკუთრებით ეფექტურია სთორისა და ვიდეო რილსის ტიპის რეკლამები.

ფართო აუდიტორია - ინსტაგრამი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული პლატფორმაა საქართველოში, სადაც რეგისტრირებულია ნახევარ მილიონზე მეტი ქართველი მომხმარებელი.

მიზნობრივი რეკლამა - თქვენ საშუალება გაქვთ განახორციელოთ მაქსიმალურად მიზნობრივი რეკლამა, ზუსტად იცოდეთ რას ხარჯავთ და სანაცვლოდ რა შედეგს ღებულობთ.

რეკლამის ფასი დამოკიდებულია თქვენს სარეკლამო მიზნებსა და პროდუქციის (მომსახურების) მახასიათებლებზე.

რაც უფრო მოთხოვნადია პროდუქტი, მით უფრო იაფი ჯდება რეკლამა.

საორიენტაციოდ, მინიმალური რეკომენდირებული სარეკლამო ბიუჯეტი გახლავთ 150-300$ თვიურად.

ალბათ გაინტერესებთ:

რამდენად სწრაფად არის შესაძლებელი შედეგების მიღება?

რა მოცულობის პროდუქცია გაიყიდება და როდის?

შედეგების მიღება პირველი თვეშიც კი არის შესაძლებელი, თუმცა ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მომენტალურად გაიზრდება გაყიდვები, ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე.

საჭიროა ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიის ქონა და მისი ეფექტურად განხორციელება, მათ შორის:

  • ხარისხიანი სარეკლამო კონტენტის შექმნა 
  • მიზნობრივი რეკლამის გაშვება და მართვა ინსტაგრამზე
  • ანალიტიკური ხელსაწყოების ეფექტურად გამოყენება შედეგების მაქსიმიზაციისთვის.